۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۳۱

آغاز حاشیه برای بزرگترین مسابقه بازیگری/ «تلسکوپ» شکسته شد

آغاز حاشیه برای بزرگترین مسابقه بازیگری/ «تلسکوپ» شکسته شد

مرتضی‌علی عباس‌میرزائی یکی از تهیه کنندگان بزرگترین مسابقه بازیگری با عنوان «تلسکوپ» که در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود، از این مسابقه انصراف داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی‌علی عباس‌میرزایی یکی از تهیه کنندگان مسابقه «تلسکوپ» بزرگترین مسابقه بازیگری در پی بروز برخی مشکلات انصراف خود را از این مسابقه رسما و از طریق ثبت در وزارت ارشاد، صبح روز سه‌شنبه 21 مردادماه در سازمان سینمایی اعلام کرد.

وی در پی این انصراف تاکید کرد: دلایل خود را به صورت مکتوب در وزارت ارشاد به ثبت رسانده و دیگر هیچ مسئولیتی در قبال این پروژه بر عهده نخواهم داشت.

عباس‌میرزایی یادآور شد: حساب مشترکی فی مابین اینجانب و بهزاد اقطاعی (پاشا بهزاد، کارگردان و طراح این مسابقه) باز شده بود که در پی انصراف بنده و عدم حضور در پروژه ظرف مدت کوتاهی بسته خواهد شد تا عوامل با حساب جدید به کار خود ادامه دهند.

بزرگترین مسابقه بازیگری با نام «تلسکوپ» از روز دوشنبه 13 مرداد تا  پایان روز سه شنبه 28 مرداد ماه در سایت این مسابقه به ثبت نام علاقمندان به بازیگری می پردازد. این مسابقه با گرفتن تست بازیگری از علاقمندان و تصویربرداری از مراحل مختلف این گزینش قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود. جایزه نفر اول این مسابقه 50 میلیون تومان و بازی در نقش اول یک فیلم سینمایی است.

کد خبر 2348627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha